twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





WELL SEE!



Kau ini kelakar betul. Nak kawal life aku ke macamana? Senyumlah sikit. AHAHAHA Kau buat aku dengan kau dah kenal dari sekolah rendah. Come on beb! Kau tak kenal. Jangan acah-acah kenal lama kayh ! yeayh I know kau dengan aku jauh beza. Kau serba sempurna dan serba segalanya tapi satu aku nak cakap. Satu aku nak bagitahu. Bagus macamana pun belajar untuk berkawan itu penting. Belajar faham hati orang. Aku ini taklah baik mana tapi paling tidakpun aku tak belajar asyik nak push orang. Boleh muak dehh ! Kau rileks wey, mestilah kau tak silap sebab kau asyik nak menangkan? hmm hambik -,- Aku dah lama perhati tapi aku malas nak buka mulut sebab aku rasa kau tahu. Kau yang mulakan dulu. Kau yang buat aku jadi seperti ini tapi bagus juga aku macam ini. Paling tidakpun aku tak perlu berpura-pura buat apa yang aku suka. Perangai kau dengan aku tak sama and please dont push me to be like you. I hate it so much ! I'm begging you. Kita tengok sampai bila boleh bertahan hadap perangai kita macam ini. Well see bunny ! Lepastu, awkward mestilah adakan ? Aku tak benci kau tahu. Aku benci perangai serba sempurna kau tu. Acah-acah macam bagus. Ahh boleh jalan kaki ! Pergi mana? PERGI BLAAH !


Hasil carian imej untuk photography 

Bila hadap perangai macam kau ini, baru aku perasan kau buat aku ingat someone. Banyak betul ragam dan rentak cara manusia ini. Di situ buat aku susah nak faham dan kena banyak belajar semua benda. Aku ini pun mestilah ada yang tak suka. Yang dipanggil manusia wey, baik macam manapun, mesti ada yang tak puas hati.

       Hasil carian imej untuk photography

Lebih lagi bila ramai yang kenal, mestilah ramai tak suka. Hurmm cerita yang atas tadi aku anggap kau faham, apa yang aku maksudkan. Aku tak berani yeayhh tak berani. Ingat, berani akan keluar bila api membakar dalam diri. Bila-bila masa boleh meletus. JANGAN CABAR.

                                                                                              Hasil carian imej untuk photography art

Sudah penghujung cerita harini, sebelum ini tulis pasal motivasi.Selepas itu, tulis pasal tak puas hati. ehh macam terbalik sahaja post harini. HAHAHAHA chill kayh! ingat hidup tak seindah yang disangka, kalau kau masih berdiri bagus dengan penuh penipuan. Mesti akan ada yang bakal jatuhkan mahkota penipuan itu. Kau tunggu dan lihat. Bye !










Post a Comment