twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Benda sama everyDay !


Sudah menghampiri bulan 2 . Macam tak sangka sekejapnya masa berlalu . Betapa pantasnya masa bergerak selaju angin tanpa disedari . Tapi paling tak sangka sudah hampir dua bulan aku tanam anggur yang taktahu bila akan tumbuh . Mungkin tumbuh macam tuan dia jugak yang semakin membesar. Memang duduk rumah Faktanya asyik makan-makan ,tonton televisyen,kemas rumah dan dan bla bla . Benda yang sama buat setiap hari dan semakin membosankan .Duyaii . Setiap hari jugaklah Qynn telefon aku berjam-jam macam DIGI call. walaupun sebenarnya pakai telefon rumah. Well memandangkan rumah kerumah dia FREE so , dia gunakan memang sehabis baik mungkin . Bagus betul geng gayut aku ini . Sebenarnya aku taktahu nak tulis apa sebab setiap hari duduk rumah dan buat benda yang sama . Kalau aku tahu betapa bosannya hidup masa cuti panjang, baik aku buat persediaan awal-awal . Persediaan apa ? haha entahlah .Bila duduk rumah ,mulalah rewind balik kenangan. Heishh , sedih hati anak kucing jiran depan rumah.Bila baca balik olderpost Surat Kiriman bla bla bla memang buat aku teringat dekat semuanya . Cukuplah dekat sini sebab aku memang  tak ada idea nak lemparkan sesuatu dekat sini.Tunggu bila ada banyak story kita share-share eahh !
 Byee :)




Blogger Unknown said...

Yeah !!! name aku tersenarai lah. Kombang rumah aku lagi nie hah !!
Bosan kan so aku call lah

 

Post a Comment