twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Kerinduan melanda .


 

Haihaihai :)
Trial dah seminggu berlalu . Minggu depan ada lagi .Soalan memang sangat senang sangat sampaikan tak sempat habiskan .Lagi-ii matematik . :( Ya Allah ,sedihnyaa . Takpe , SPM nanti aku try buat sehabisnya.Aku lepaskan segalanya kat situ. Kau hanya perlu tunggu. Aku akan buat yang sebaiknyalah . 
Aku akan berusaha walaupun dah terlambat neh . Membazir kan masa tenaga kalau selama 13 tahun bersekolah aku dapatkan perkara yang menyedihkan . Biarlah penat sekarang , biarlah mata jadi PANDA sekalipun.InsyaAllah aku sanggup untuk dapatkan keinginan aku . Aku akan pastikan . Yeayyh !Tapi tak apakan kalau nak dapatkan FUTURE yang baik . 





Junior 2010-Senior 2014-Wenk_wenk-Batch 1997 buktikan SPM kita boleh get the best next year. Selagi ada ikatan persahabatan,selagi itu keajaiban boleh tercipta kan ?Lepas neh agaknya kita boleh jumpa balik tak ? Situasi lepasan SPM jauh berbeza dengan lepasan PMR .
Lepasneh boleh Lepak sesama ?

Makan?
Tidur?
Bising?
Marah?
Study?
Kaki Gosip ?
Study sampai malam ?
Baca Yassin ?
Kelas tambahan?




dan macam-ii lagi. Aku pasti aku rindu gila-gila dengan korang. Masing-ii akan buat haluan sendiri kan . Dah tahu pandai gunakan kematangan sendiri. Tapi jangan lupa tau , KAWIN nanti ajak-ajak makan nasi minyak yeee. Aku nak bOOking 10 meja VVIP ehy ? haha . Sedihnya nak tinggalkan korang *kesat airmata.
Apepun korang,Perjalanan masih panjang. Gunakan sebaiknya tautau . 
haha . Tetiba jiwang pulak aku neh ! Menyampah betul :) 


Macam nelah kehidupan kan ? KIta jumpa dengan kepayahan akhirnya berpisah dengan kerelaan. Orang kata hidup ibarat roda,so kalau roda mesti  bertemu . Means,kalau ada rezki tak kemana pun kan ? Kawan sekolah menengah takkan dilupakan sampai akhirnya . Kita sahabat walaupun tak selalunya bersama tapi kita sentiasa ada saat diperlukan . Betul tak ?Kadangkala aku nak sangat mengawal masa . Tapi mustahil seribu kali mustahil , aku tak mampu dan tak boleh melakukan .Aku bukan Tuhan yang Maha Esa.           Aku selemah-lemah insan. Walaupun kenangan tuh berlalu dengan kepayahan , hilang dalam tangisan , InsyaAllah aku takkan sesekali hilangkan dalam ingatan.Takkan mati dalam jiwa. Bagi aku kenangan sekolah menengah sekali seumur hidup untuk merasainya. :) Kalau aku boleh ciptakan buku di ingatan , aku PASTI akan tulis MEMORIES SMK . 


STP :) 
Sayang Korang Macam terukirnya bintang Ajaib di langit sana :)
Semoga kita dapat bertemu semula.
Aku harap perjalanan hidup korang bahagia .
Kecapi kebahagiaan yang selama ini korang impikan.
Aku doakan korang bahagia selamanya.
Berfikir sebelum buat sesuatu perkara.
Jangan sesekali berputus asa.
Hidup bukan mudah.
-End-




Anonymous Anonymous said...

your blog is amazing when I read verse by verse makes me want to cry
your know how to describe your feeling right
your natural talent try to make it reality
usaha yang membezakan kite

 

Post a Comment