twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Sakit hati ?




Sebelum start puasa, macam-macam perkara berlaku. Dalam masa tiga hari segala objektif berubah . Kejap ,sekarang zaman 2014  lah sister .Bukan zaman 90-an . Disebabkan kau,segala jadi musnah.Disebabkan kau segalanya jadi payah . Kau memang Barua semulajadi ke ?Atau kau memang nak lebihkan propa kau ?
Dear . Be matured please. Memang faktalah kalau duduk asrama ni bergaduh-gaduh macam kucing dengan anjing. Tapi akhirnya dorang akan baik balikkan. Pernah tengok TOM and JERRY kan . Macam tu ke ? bagi aku lebih dari tuh ! . Zaman sekolah menengah berbeza dengan sekolah rendah . Sekolah rendah kita boleh gaduh tanpa pakai akal yang tak matang tapi sekang kan kita dah besar . Takkan benda kecik macam neyh nak besar-besarkan . Cheerlah sayang.




Kalau kau memang nak lepaskan geram amarah kau tuh baik jumpa kitorang .Tak payah nak story telling sampai yang lain naktahu kita bergaduh .Ouh ! kejap . Ataupun fakta kau memang nak yang lain tahu kita memang bergaduh . Itu ke yang kau berharap dari awal . Kitorang cuba taknak bawak hal neyh sampai budak outside tahu tapi kau yang buat dulu . Sister . Bukan nak kata kitorang  neyh baik sangat sekurang-kurangnya kitorang masih lagi ada rasa hormat dekat senior lah .Tak berani nak mencarut depan-depan akak nie . Kalau setakat kutuk belakang tuh boleh terima pakailah . Kau buat muka comel macam bara depan kitorang dengan pakej mulut manis macam chewy gum depan kitorang . Siapa je tak sakit hati . Kau buat mcm tuh depan parent kau pun , confirm dorang akan terasa .Memang macam tuh kau nak tunjuk hormat dekat kitorang ? macam tuh ke ? 


takyah nak selindung salah sendiri , kau jujur lebih baik .ajak settle luar taknak.semua nak settle kat sekolah , nampak sangat kau pengecut
Kalau kau berani sangat kan , jom settle luar laa , tak payah nak settle kat sekolah :) boleh ? atau kau takut ?
nak mention kau boleh ? nak ckp yg kau tak matured doe . buldoggg babi
senior tak maturedd :))
Be matured please ? jangan nak jadi kanak2 boleh tak ? Nak mengadu sana sini , Awak tu dah besar kot . bukan darjah tapi dah TINGKATAN kot . kau mengadu sebab nak dapat backup Besar eh ? sokay . aku Faham . Baru langgar sikit dah Goyy :))
Klau duk asrama nak marah orang je keja eh , baik tak payah duk hostel tu . Pasal Gitar pun nak marah . Pelik bhaii --'



Kau ! macam nie cara nak balas jasa kau kat kitorang .? Terima kasih sangatlah . Dulu kau takde kawan cari kitorang . Cerita kisah sedih kau dengan kitorang .Share apa pasal form kau . Bila sorang dah pindah .Tahu nak pergi balik kat dorang. Sayangkan .Orang yang kitorang sangka lain dari yang lain balas lebih dari yang kitorang tak kenal dan tak pernah rapat . Serious rasa kecewa tahap tenggiling mati pernah rapat dengan kau dan pernah share story dengan kau . Rasa macam tak nak pernah kenal kau dalam hidup sejarah batch aku . Kawan aku yang sanggup backup kau lebih dari kitorang. Yang sanggup gaduh-gaduh dengan kitorang semata-mata nak backup adik kesayangan dia .Macam nie kau balas. Sungguh aku terharu . Kesiankan . Hidup dalam bayang-bayangan dan tak mampu bangun dalam realiti .


Siapa yang tak matured ? Tak perlulah kan sampai nak bawak ahli keluarga serang ostel . Hebat sangat ke ? Benda tuh boleh settle dengan baiklah . Kan akhirnya sampai kepada warden .Suka sangatlah tuh! haha . Suka sangat kitorang kena marah.Memanglah kan korang suka .Korangkan senior yang matured.Right? haha . Tak boleh nak berdalih sangat .Maaflah sister kalau terasa. Aku memang diam tapi kalau membabitkan hal form aku .Siapa je tak sakit hati .Nenek jiran aku pun terasa tempiasnya.Aku tak boleh nak tahan korang punya geram .Itu hak korang tapi kalau memang betul apa yang kitorang buat dari awal hingga akhir tak puas hati . Sukahati kaulah .




Disebabkan kau Si Barua yang cerdik.Terima kasih sebanyak mungkin.Kalau memang niat kau nak musnahkan antara 2 batch nie .Aku rasa sungguh terharu.Tetiba rasa menyesal sebab pernah sama dorm dengan kau sebab pernah kenal kau . Padanlah form aku ramai yang tak suka kau .Hilang semua kepercayaan aku dekat kau seorang .Hilang segala rasa nak kenal dan bertegur sapa dengan kau .Kalau pandang kau ,aku akan teringat lagi kes malam tuh ! Kes yang tak pernah terjadi sepanjang aku duduk asrama dari tingkatan satu. Oukeylah malas nak sembang lebih.Kita tengok tahun depan.Antara kau masih lagi jadi princess dorang ataupun kau masih menjadi maid dorang.Kalau kau faham maksud ayat aku,kau memang barua yang cerdik.Arasso ! Last Warning jangan kau berani tegur aku kalau pernah terserempak dengan aku sebab kau kawan aku terluka .Disebabkan kau semua yang pernah terjadi dekat asrama aku benci.Lagi satu,sebelum aku lambat nak bagitahu.Aku benci betul kau ambik nama aku tuh ! Sukati jiran kau main pakai nama aku .Minta izin pun tarak . Choyy, ni bukan zaman purbalah nak curi-curi hak privasi orang.Agak siket eh ! kau junior aku je . Lagi berapa tahun kau senior . Ceh ~ Dahlah . Malas nak bebel panjang pasal kau sorang ke dekat dalam blog aku neyh . Terbakar pulak kang . 













Post a Comment