twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





YeppY ?



NAk start dari mana ye ? *Fikir_
Aku tak faham dengan korang nie.Serious aku tak sangka korang sanggup buat aku macam nie ?Sanggup korang kata aku macam tu.Puas !? Seronok !? Dah buat party besar-besaran dah untuk sambut kemenangan korang ?Sudah ?Kenapa tak ajak sekaki dengan aku ?
Aku sedih sangat! kecewa gila dengan perangai korang.Kenapa mesti sekarang,Kenapa tak dari dulu lagi jadi macam nie ?
Korang tak buat berbincang dengan  aku.Korang terus cakap apa yang korang nampak dari segi fizikal.Then,bila korang rasa andaian korang betul terus cakap tu cakap nie dekat akak_akak ni.Happy kan ?Aku tak kisah lah pasal clearkn nama aku tu.Serious ,aku tak ambik peduli tentang hal tu.Aku tak kisah apa orang nak pandang dekat aku.Sebab itu salah satu faktor yang boleh korang rasa puas hati dan dapat untuk teruskan hidup kan ?
Aku tak sangka form aku sendiri yang cakap,Form aku sendiri yang nak kacau_bilaukan batch sendiri.


Andaian yang masuk akal,Tapi kurang tepatlah beb! 
LAin kali buat cerita yang syok gila.NAk jadi paparazzi biar tepat dan teliti.JAngan jadi Paparazzi yang hanya untuk selamatkan diri sendiri.Aku Stress fikir kan perkara yang karoot Drama nie.Menyakitkan mata,melukakan hati dan menaikkan darah tinggi.Tak pernah aku rasa kecewa sampai macam nie.Sungguh aku tak semua percaya dengan korang.Sebab dengan perkara nie ,kepercayaan aku dekat form sendiri hambar lah doe.
Sampai sekarang aku tertanya-tanya kenapa korang buat aku macam nie ?Kenapa ?Form yang selama ini  aku percaya,yang aku yakin boleh dengar apa isi hati aku .



MAcam nie cara untuk memusnahkan persahabatan sendiri ?MAcam nie permainan kau.Game over !aku kalah kau menang .Cari pemain lain yang  lebih handal dan teror sama taraf dengan kau.Aku Lemah !
Aku sakit hati sangat !Sakit sangat.Selama aku belajar nie,Belum pernah orang fitnah aku sampai macam nie.Form sendiri yang fitnah pulak tu.Huuhhh !
BAckup kawan? AKu ?Cakap jujur terus ? !@#$%^&*()_
apa weyh !! KAu cakap aku macam tu ?Aku boleh tahu lah apa yang terbaik aku lakukan.LAin kali cakap tu pakai hati dan minda ,bukan main sergah macam orang kepooh ye, Kawan ! 
perangai kau nie buat aku sakit hati.Rasa macam nak pangg!mulut  KAU. HAl form sendiri settle kan dulu,baru cakap dekat orang lain.



Aku malas nak ingat apa yang berlaku hari Khamis tu.Aku hanya berharap itu hanya mimpi ngeri yang tak akan aku lalui dalam  dunia realiti.Aku berharap .Aku penat keluarkan air mata satu hari tu.Buat bengkak dan rosakkan mata aku.KAlau korang nak selesaikan hal,selesaikanlah.Aku dah malas nak ambik *port dalam hal.Korang dah memalukan  aku dan buat orang tak percayakan aku.
Syok ! 
Aku tak sangka!
Kalau korang rasa ada perasaan TAK SERBA SALAH .AKu ucapkan tahniah.Thank sebab buat aku macam ni.Aku terhutang budi dengan korang.Tak payah ambik tahu hal aku lagi daHHH !!! 












Post a Comment