twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Duaenamkosongtiga =)


 Hari ini persamaan 26 mac 2014.Haha.Sukanya nombor tu.Kenapa ?Kenapa ? Kenapa ? Tarikh lahir aku.Huyaya .Dah besar kau Shaey =) Lagi 3 tahun kau nak 20.Tak sabarnya. Eyh ! jauh sangat tu ,Result SPM tahun depan.Kau SPM tahun ini jangan lupa .Okay .Haha.

Okay,Jam pukul 12.02 minit :
Tengah masyuk tengok cerita seram dengan Ain Azizam .Ada orang call aku tengah-tengah malam.Apak terharu tahap Dewa .Neyjie wish aku . =) haha..Aku pulak apa lagi,menggediklah dgn dia.Sengal jurp.
Tetiba ada makhluk Tuhan yang kurang perhatian bising tengah-tengah malam .

Syiqin :
'Dah pukul 12.02'
'hehehe'
*menyongger sensorang.

Aku :
'kau pesal ni ?'
'gelak sensorang pulak'
*dalam hati _ada yang aku sumbat jeruk dalam mulut karang *
                                                              #mood ~pasai -_-

Haha.Tak teringat langsung weh ! okeyh ! Malam tu tak dapat tidur .Online pukul 12.30.Haha .Terharu giloos !Kawan-kawan aku wish aku dekat Facebook .Tu tak kesah sangat.Yang peliknya ,dah kenapa semua buat DP gambar aku .Tergelak kudd.Malam tu aku tergelak sehabisnyalah =)
*lap air mata .
Bukan takat kawan aku jurp,Hmm,adik-adik comel aku pun buat.Siapa tak terharu ? Wah !Happynya.Aku ingatkan kalau birthday time cuti tak boleyh celebrate.Rupanya boleyh kan ?Bagusnya idea dorang.
Aku sayang korang sangat-sangat XD
Then,lepas selesai buka facebook.Buka twitter pulak.haha.Sama macam tadi.
Malam tu hari Shahirah Rosdi sedunia.Terpamparnya seorang artis di laman sosial .Apa taknya,buka chat,sederet dengan muka aku.Haha.Rasa nak tumbuk je muka sendiri.
Tapi dalam banyak-banyak tu,ada satu benda yang aku gila-gila rindu .
WhatApps.

Gambar whatapp aku dekat twitter.Ya Allah,sedihnya nak borak dengan korang,bergosip dengan korang,bergembira dengan korang dalam text .Bila boleyh lagi ? :'(
Sayanggg koranggg *hug =) . 



okeyh ?Stop here.Thank u'all.Aku takkan lupa apa yang terjadi malam tadi.
Serious,mati hidup semula pun,aku bersyukur ada orang macam korang.Serious talk . =) Okeyh~! bye . 





















Post a Comment