twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Hello Sept :)




 11.09.2014
Indahnya tarikh itu dimata kami . Terciptanya keakraban dan kenangan yang sangat tersakiti . Pada masa itu bermulanya sebuah peperangan yang amat amat tersakiti .
 Terima kasih :)
Aku tahu kawan-kawan aku ada buat salah pasal handphone tuh. 
Bagi aku pun memang salah , Tapi siapa yang cabar orang yang tengah marah,
 Segalanya takkan terjadi bila kau tak cabar orang yang tengah mengamuk. 
Ada kau jumpa orang tangkap harimau yang sedang berjaga . Ada ? Takkan . Semestinyalah bila harimau itu tengah tidur. Masa tuh yang terbaik untuk tangkap harimau tu . 
In that case, aku tahulah kawan-kawan aku salah . 
Tapi tak perlu , kau nak rekacipta segala cerita .




Aib ? hmm . Aku respect kau . Serious aku respect tapi kenapa aib kitorang kau tak jaga . Kenapa ? Apa salah kitorang ? Apa yang kau tak suka dengan kitorang ? Apa yang kau buat sampai rasa sakit sekali ? Apa yang kau pandang kitorang hina sangat ? Kenapa wehh ! Explain ?
Aib tahun lepas tertutup rapi . Tak terbuka 100 % tapi tahun neh kes kecil kau 
bukak sampaikan satu sekolah tahu . Kenapa ?
Serious talk , aku cakap aku hormat kau walaupun kau tak pernah ajar kitorang .
 Tapi tak perlu sampai macam tuh sekali . Aku sedih sangat . Sakit hati yang amat sangat. 
Aku tahu ini dugaan Allah yang nak berikan kat kitorang.
Fine ! memang kitorang tak ada backup tapi tak semudah tuh kau nak down kan kitorang .
 Tak semudah itu kau nak doakan keburukan kitorang . Allah mengetahui apa yang berlaku .
 Memang kitorang salah . Memang sangat salah . 
Tapi , perlu ke seorang yang dihormati mendoakan keburukan orang lain ? Perlu ke ? 
Bulan September . Tahun neh start pada bulan 5 sampai sekarang tak henti-henti dengan 
malapetaka . Penat sangat . Penat tahan amarah . penat menahan sedih . Penat menahan tangisan . 
Aku sentap, sedih kecewa dengan apa yang dah berlaku . 
Cukuplah buat kitorang macam neh ! Penat dengar segalanya. Sakit hati ,
 Kau langsung tak rasa nak backup kitorang. 100 % kau lemparkan segala kemarahan dekat kitorang . Kau tak dengar cerita kitorang . Serious aku sedih . 
After this
Kitorang akan dipandang enteng oleh cikgu-cikgu
Kitorang akan hilang kepercayaan 
Kitorang akan hilang kasih sayang
Kitorang akan hilang jawatan 
Kitorang akan hilang keakraban





Fine !
Jika itu kehendak Ilahi , kami Redho . Kami terima tapi jangan sesekali hilangkan persahabatan dan keberkatan Ilmu kami . 
Tolonglah , Kami rela menerima hukuman . 
Takpe lah Adik-adik . Biar kitorang tanggung semuanya.Biar kitorang rasa akibatnya. Biar kitorang rasa deritanya. Biar kitorang rasa sakitnya. Takpe . Itulah balasan dalam pentadbiran kitorang. Kemungkinan ada silap di situ. tak mengapa . :)
Terima kasih sebab pernah kenal kami sepanjang 2014 neh . Mungkin tak sehebat pentadbiran
 senior-ii  sebelum ini . InsyaAllah pentadbiran senior tahun depan is the best :) 
I Wish Your Luck . Oke . Kitorang doakan yang terbaik untuk korang tau :)






Post a Comment