twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Cuti yang keruh



Cuti kali ini terasa panjang sangat . Haha . Yelahh kalau dulu sekarang mesti masa yang sibuk dan gelabah menyelesaikan kerja sekolah. Paling frustnya bila settlekan subjek yang killer . Haha postpone ke ostel lah nampaknya. Tapi sekarang aku baru merindui segalanya. Semuanya takkan boleh berulang lagi perkara yang sama kan ? Dah abaikan sementara pasal asrama ni .
Cuti ? hmm . Ingatkan duduk rumah tenang sikit tapi habuk jelah . Kalau tenang pun beberapa jam sahaja selepas itu startlah adventure story pasal adik beradik . Pertarungan dan pergaduhan yang sengit . Masing-masing bahan antara satu sama lain . 
MOHD NAZRI kenapalah kau tak masuk asrama tahun depan ?
Aku baru nak tenang sikit tak ada kau dekat rumah . Haduyaii . Tolonglah masuk sekurang-kurangnya kau dapat belajar agama dengan lebih mendalam . In point , kau dapat kawal cara makan kau dan jaga kebersihan yang selalu kau kata kau pembersih sangat.
Even aku ini , garang dan mulut suka membebel, aku dengan Syiqin selalu nak terbaik untuk kau . Cuma kau jea tak faham apa yang kitorang nak dan apa yang kitorang cuba buat .
Setiap hari mesti dengar jeritan aku pagi-pagi lagi . Kau tahu betapa sakitnya tekak ini menjerit . Bayar cukai dululah eahh ! aduhaii . Penat tahu takk ?
Papepun Good Luck form 1 tahun depan . 





Post a Comment