twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





8.10.2014




Assalamualaikum :)
Ilham beach . Masuk-masuk terus TYping ceritera pasal benda alah neh ! haha . 
Yelahh Semangat nak suruh korang baca kegembiraan aku .
 Seronok sangat dekat sana . Allah sahaja yang tahu betapa seronoknya kenangan dekat situ . Walaupun pelbagai dugaan yang Allah duga kitorang ,
 terselit jugak setitik kemanisan dekat situ 
.Alhamdulillah .
Aku fikirkan kitorang pergi situ just belajar dan belajar . 
Rupanya ada jugak kenangan yang dapat kitorang ciptakan . 
Apa yang tak kenangkan ? Duduk dalam bilik macam pelajar kolej . 
Kau hado ? Haha . Untung sangat ada Pengetua Noridah . Korang nak join ? Mai sat Semenda . Tinjau-ii sekolah kitorang . Kau fikir duduk dalam pendalaman kampung tak mampu ke ? 
Hamboi ! sedapnya mulut haha , Cili nak ? Tak mO tak Mo kay :)





Selama 3 hari dua malam tinggal sebentar di daerah orang .
 Macam-macam perkara yang aku belajar . 
Aku belajar untuk hidup berdikari .
Belajar untuk berkenalan .
Belajar untuk bersuara .
Dan belajar untuk segalanya . 
Tapi yang paling aku belajar ialah belajar untuk kenal BATCH sendiri .




Tapi dalam banyak-banyak tu yang paling aku seronok time second day . 
Tempat : Kolam
Apa yang aku tak boleh lupa .
 HAduyaiii . Malu sungguh kena BALUN masuk kolam . 
First-ii  masatuh Ustazah usha-usha bebudak neh !
 Lepastuh dye usha-usha Layla .
Layla tak boleh nak dikerjakan buat masa tu
 . Satgi tanya aku pulak . 
Weh ! Apa kau nak Jawab ? Nak tipu tak bolehlah . 
Terpaksa jujur . Last , kena kejar .Gila kau tak malu . 
Kes trauma dengan air punya pasallah ,
Macamanalah aku nak harung air yang aku sangka macam ombak besar .
Takut nak menggigil .




Apa korang fikir ? Mesti lah taknak masukkan ?
Samalah kita ? *sepp 
Haha . Tapi kau jangan ingat dia ustazah yang putus asa .
Jangan sesekali ,
Sekali dia Target , dia akan pastikan semuanya dapat .
Sementara tu , Aku buatlah Tapikk je . Suddenly ...
Tak pepasal budak-budak ni dengan ustazah sekongkol nak kerjakan aku .
Haish ! tengok balik gambar aku dalam Telefon Najwa . Bapakk aii , malulahh . Haha . Muka mintak tapak kaki Bangla . Burukk ! haha 
Lepastuh , Jomlah kita sama-sama kena baling . Haha .
Sengal-sengal sahaja .
Okay stop cerita aku sampai sini :)




Belajar kat situ ? Seronok dan selesa . Tak tension sangat . Tak fikir benda lain . Hal memasing sahaja . Tenang saja hati masa tuh , Tak adalah sampai nak  dimarahi cikgu-cikgu neh :) 
Bagi aku semuanya dekat situ 90 % perfect . 
Seronok sangat belajar. 
Seronok makan . 
Yelahh , kau nak tambah ke itu belakang cerita tapi janganlah kau sesekali DIET dekat situ .
Rugi yang amat . Buat apalah kalau kau tinggal kat situ tapi taknak makan . 
Sayang tautau , Lagi-lagi kita dapat spent time sesama dengan rakan-rakan .
Tapi aku just nak cakap beruntung sangat :) 
Terima kasih Ya Allah :)








Post a Comment