twozeroonethree
Ibuperi malaya
refresh profile linkies instagram twitter



hi, seorang yang cringe dan sila tinggalkan pesanan/komen di bawah sebelum cabut. Thanks.





Heyy!



Hai guys gaiss. Lama sudah tangan tak menaip dekat blog kesayangan ini. Dah terabai dengan banyak debu dan segalanya. Apakan daya masa dan idea yang tiada kekosongan. Almaklumlah kalau nak 'update' benda baru mestilah kena guna internat. Lagipun sekarang dah sambung study, macam tak sangka sekejap sahaja masa berlalu. So apa khabar korang ?

Sejak akhir-akhir ni aku asyik mimpi benda yang sama. Kata orang kalau mimpi orang yang sama tandanya tiada jodoh. Betul ke? oke lantak pergilah sama mimpi tu. Tapi aku memang berharap jumpa dengan dia dan kawan-kawan aku yang lain. Nak tengoklah apa beza mereka dengan sekarang. kan ?

Otak masih tak ada idea duh nak tulis apa, korang sabajap. Nanti kalau dah muncul idea aku buat lagi satu post. Korang bacalah sampai lobam! Idea aku kadang-kadang muncul dari pengalaman dan pengalaman orang. So terima kasih support beb ! *senyum sikit*



Kk rakluh !





Post a Comment